30 Haziran 2009 Salı

merhabalaaar...

arkadaşlar uzun zamandır bloğuma uğrayamıyorum doğal olrak sizede bundan 1 ay önce babam kalp karizi geçirdi çok şükür şimdi iyi bende o sıralar hamile olduğumu öğrendim şimdilerde 2 aylık oldum çok şükür bebeğiminde şimdilik sağlık durumu iyi gidiyor fakat ben bulantılardan kafamı kaldıramıyorum çok şiddetli beni baya halsiz bırakıyor haliylede hiç bir şeyle ilgilenenmiyorum bişeyler yapamıyorum yiyemiyorum öyle geçiyor işte her annenin yaşadığı şeyler ben alışkının kızımdada böyleydi allah sağlık versin ilgilenen arakadaşalarıma teşekkürler

11 yorum:

İnci Yemek dedi ki...

canım baban için çok geçmiş olsun allah sizlere bağışlasın işalllah.
Ayrıca hamileliğini kutlarım canım
ben zaten seni hamile biliyorum her gün bakıyorum sayfana doğum haberi için:)allah tamamını erdirsin tatlım.sevgiler..

NzlGl dedi ki...

Canım benim çok sevindim hamileliğine . Allah hayırlısıyla bir avazda kurtarsın inşallah.
Babana da geçmiş olsun. Allah şifalar versin.
Bu sıkıntılı günlerde geçecek birazcık sabır......
herşey gönlünce olsun canım arkadaşım
çok öptüm

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım baban için çok geçmiş olsun rabbim bir daha yaşatmasın...
Bebişimiz iyi olsunda canım inşlh hayırlısıyla kucağına al unutturur hepsini:))

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Babana çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin..Hamileliğine çok sevindim hayırlısıyla kucağınada alırsın inaşallah öpüyorum sevgiler..

armina dedi ki...

Babana Allah şifa versin canım, geçmiş olsun. Bebeğin olacağına çok sevindim hayırlı olsun.

Unknown dedi ki...

Canım öncelikle babana çok geçmiş olsun.ALLAH şifa versin.
bebeğinede çok sevindim hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah benim bu hamileliğim çok zor geçiyor.seni çok iyi anlıyorum
kendine iyi bak
çok öpüyorum.

TAZE NANE dedi ki...

Baban için çok geçmiş olsun canım.
Hamileliğin için seni kutlarım.
Kendine çok iyi bak.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı,
bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

Unknown dedi ki...

Kandilin mübarek olsun canım
öpüyorum

armina dedi ki...

Ellerin semaya, dillerin duaya
Gönüllerin Mevlaya,
Yöneldiği bu mübarek gecenizi kutlar
Hayırlara vesile olmasını dilerim...

NzlGl dedi ki...

Sevgili arkadaşım
nerelerdesin
bende bir ödülün var almak istemezmisin?